h1

nye græsgange…

december 20, 2013

I noget tid har jeg drømt om at få åbnet en web-shop. Det vil give så meget mening at korsangere og kursister vil kunne betale deres korkontingenter og workshops online. Og det vil også være motiverende for mig til at få gjort de E-bøger, der længe har ligget klar i skrivebordsskuffen færdige.

Nå. Efter hjemkomst fra Afrika har mit arbejdsliv været CRAZY. Virkelig mange opgaver, muligheder, tiltag og super energi, der er blevet brugt (og stadig bliver) til sidste dråbe. Som om jeg skal vride hver lille sidste mulighed ud af 2013.

Vi har haft de fede korprøver og workshops- ja, jeg har sågar besluttet mig for at starte nyt gospelkor på Fyn OG har (selv!) programmeret hjemmeside til koret og haft en masse tanker og planlægning omkring det.

Rasmus og jeg har haft et fantastisk Pilotprojekt på Popsalmer og har været ude på en lang række skoler og præsentere + holdt både workshops og koncerter. Og så har jeg spændende forhandlinger i gang omkring udgivelse af projektet, så også på den front har der været mange møder, tanker og god energi.

Julen har været over mig med de sædvanlige julefrokoster – lidt stormvejr og en masse julesange.

OG så har jeg så vandret i cirkler omkring denne her web-shop-drøm. Og mærket frustrationen over hvor svært det har været at opdatere på den gamle OpenUp.dk side… og BUM. Nattetimer, tidlige morgentimer. Megen determination og disciplin, og jeg har faktisk fået skabt et nyt web-univers, der integrerer både blog, webshop (der dog ikke er helt klar og åben endnu – men alligevel) og præsentation af alle mine aktiviteter både i eget navn og i min virksomhed OpenUp.

Efter mange overvejelser har jeg besluttet at vende tilbage og bruge mit eget navn – så man fremover vil kunne finde alt fra min lille verden her: http://jannewind.com

Håber I vil kigge over- og dermed bliver det farvel og tak fra denne blog. Mange gode år skrivning, meget selvterapi, megen dele-glæde. Af hjertet tak – glædelig jul og på forhåbentlig gensyn! Kærlig hilsen Janne

Skriv et svar

